//My sweety
Owner
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Thanks for visit my blog. I'm Niena . Follow my blog . I'll follow you back . :3 Kamsa ! ^^ -Kpoppers-


Talk Talk!

Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)

Baek's
I love him !

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

!~2013~!

Hai and Assalammualaikum to all readers+bw . Sekarang dah masuk 2013 . Sorry . tak sempat nk update masa tahun baru . Hari ni dah 3/1/2013 . Ok . Aku makin lama makin tua . tahun depan aku dah nak ambik SPM dahh . =.='

Tau tak aku masuk kelas apa ? Well , i'll tell u all . For sure , aku bukan pelajar kelas sains . Aku pelajar dari kelas MPV . MPV nihh kelas seni dengan grafik je . Lagipun , aku tak berminat sangat nak masuk kelas sains . Aku bukan layak pun ! Kelas sains nak kena belajar biologi/akaun , fizik , kimia , add math . Huh . aku dah la benci math , pastu nak masuk kelas sains ? Memey dak rr ! Kusut kepala otak weyyhh ! Masuk kelas mpv pun dah tercungap , apatah lagi nak masuk kelas sains . =..= Masa mula-mula masuk kelas mpv tuh , memang rasa tak suka . Tapi , bila dah lama-kelamaan nanti , biasalah la tuu . hoho ~ kelas aku nih special sikit . Kelas aku cuma ambik 8 subject ja . Kelas yang lain semua ambik 9 or 10 subject . ^^ Yang bestnya , kelas aku ada 20 students je . haha ! Kalau sebelum nihh , aku selalu belajar kat kelas yang ramai students , but now tak lagi . Whoaa ~ tenang+aman sikit . Takdelah bising sangat . ^^ haha !!~

Hurmm . Tahun baru nih mestilah kena ada azam baru kan ? haha . ok . Azam aku tahun nih nak jadi pelajar yang rajin+baik . haha . aku nih memang baik kayy ! Kalau orang tuh baik dengan aku , aku baik balik dengan dia . Maybe , some pupils in my school thought that i'm a snobbish person . To be honest , i'm not like that . i'm just a demure+silent girl . (aicehh ! speaking plak .) Jangan salah faham , kay ! Aku tak sombong . aku suka berkawan cuma aku yang tak pandai nak berkawan . <-- true story . =..=''

Well , aku dah takda apa yang nak di taip lagi . Pape pun , congrats dekat kawan-kawan baik aku sebab dapat masuk kelas sains . ^^ Btw , aku out dulu . Annyeong ! *bow 360 degree*


This is BYUN BAEKHYUN a.k.a suami aku . Dengar cerita dia jatuh sakit . Katanya mulut dia berdarah sekali lagi . Peminat still tak dapat tau apa penyakit yang sedang dialami olehnya . 
*OMO !! laki aku ada penyakit rupanya ?! selama nih aku tak tau pun !! menangis aku bila baca berita pasal penyakit dia . His my beloved bias !!!! Hum . Pray for him ! Get well soon ,Baekki !*
TT^TT