//My sweety
Owner
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Thanks for visit my blog. I'm Niena . Follow my blog . I'll follow you back . :3 Kamsa ! ^^ -Kpoppers-


Talk Talk!

Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)

Baek's
I love him !

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

EXO-M coming to Malaysia !!! ><''

Assalamuaalaikum @ Annyeong to all my readers ~
hari ni aku boring sangat ! -.-'' tadi kene berletiaq dengan omma sebab tak buat keje rumah .. (teruk betul rr aku nihh .) and then kene denda ,, tak payah makan hari nihh ! huaaa !! perut aku dah berkeroncong dah nihh . macam2 lagu perut aku bunyi ... *hambikkk kau ! sape suruh tak kemas rumah .. serve u right .!*

                                                 
                                                            (ape yang Baekki tengok tu ? =.=')

jadi , memandangkan keje rumah dah habis , aku nak share video kat korang pasal EXO-M @ Asia Super Showcase in Malaysia pada 11 Disember 2012 di KWC . tapi aku sedihh !! sebabnya aku tak dapat pegi showcase tu !! dah lha kat KL .. jauh tu ! camne nak pegi ?! kalau aku tanya omma aku , belum tentu dia kasi aku pegi ! :'(
i want to meet my Lulu !! ><''



uhuukkk !! sedihh ! Takpe lha .. nak wat camna .. dah tak leh pegi .  redha je lha . At least , aku happy jugak sebab diorang datang kat negara aku nihh .. ^^v
Nanti EXO-K datang lha buat showcase kat Malaysia pulak , kay ! *conform aku tak dapat pegi jugak ..*

hurmm .. aku rasa takde mende yang menarik dah untuk aku update blog nihh ..
okey ! see u again ! Annyeong hi gyeseyo !! *bow*

p/s : sorry kalau aku update mende yang merapu-rapu kew .. actually , i don't have idea .. tak tahu
       nak ''hupdate'' ape .. Lagi satu ,, blog aku tak brape cntik sangat .. sory erk . :(