//My sweety
Owner
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Thanks for visit my blog. I'm Niena . Follow my blog . I'll follow you back . :3 Kamsa ! ^^ -Kpoppers-


Talk Talk!

Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)

Baek's
I love him !

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

hari yang bermakna ~! ^^

annye0ng and hai kepada pembaca-II bl0g sekalian . walaupun bl0g aku nie takde sape nak follow , tapi ade jugak 0rang datang jeng0k blog aku nihh .. ape-II p0n thanks sbb sudi jengok and bace walaupun tak follow .

hari nie hari terakhir PMR . huh ~ bolehlah aku menarik nafas lega sikit . but , aku still gementar lagi . sebab -> result !! hmm .. i just hope that i can get the best result in PMR and make my family proud of me .(hopefully !)

hari nie juga merupakan hari istimewa buat bias kesayangan aku yang teramatlah tinggi . bias yang aku maksudkan tu ~~> CHOI JOON HONG a.k.a CHOI ZELO !!!! maknae of B.A.P !! jyeahh ! SAENGIL CHUKKAE HAMNIDA , JELLO ! teringin nak bagi hadiah kat dia tapi tahu-II je lha kan aku nie stay kat mane . dia stay kat KOREA , aku pulak stay kat KEDAH . kan jauh tu . yang aku mampu just wish kat blog ni  je  .
ni lhaa bias kesayangan aku tu .. tinggi ! amacam ? tak sukaa ? its up to u lah . bagi aku dia nie kawaii ! ^^v








Dear Choi Joon Hong , 
i wish u the best and i hope u will success in your carrier . don't ever frustrated your fans !  do the best and be a good rapper ! me and the others Baby's will always supported B.A.P ! 
figthing !! ^^v


walaupun hanya wish kat blog , tapi aku rase puas . terase macam aku betul-II cakap dengan dia . 
ngee ~ ha ha . alangkah indahnya dunia kalau aku wish depan dia  . (dalam mimpi boleh rr .) ^^v
oppss !  tak lupe jugak , kelmarin 14 OKTOBER , my beloved omma birthday ! omma , semoga panjang umo and di murahkan rezeki .. love u so much , mom !! :')

 okey . aku berhenti setakat sini dulu . lagi pun dah lewat malam dah ni . esok nak g sekolah .(PMR mmg dh habis , tapi janganlah malas nak datang ke sekolah .) 
i'll continue with a fresh update , k ! Annyeong hi gyeseyo !