//My sweety
Owner
Touch the image!



Entries About Stuff Link

Thanks for visit my blog. I'm Niena . Follow my blog . I'll follow you back . :3 Kamsa ! ^^ -Kpoppers-


Talk Talk!

Put your link, not email.
No harsh word.
If you want to exchange link, tell me on chatbox.
and be nice :)

Baek's
I love him !

Credits!
Template by: Dinda Novia
Icon by: Applepine
Tutobies by:

annye0ng ! im newbie here ! ^^

Assalammualaikum ! hai . i'm newbie here ! my name is Kim Naomi .(not my real name) i 'm fr0m Kulim , Kedah .. PMR candidates in this year .. (u should kn0w my age now !) and i'm a KPOPPERS !
i'm a demure girl .. love to laugh ..
sebenarnya aku dah ade bl0g but saje buat bl0g lagi 1 .. (menyemak alam jee kann ..) aku kenal kpop ni dari form 1(tak lame p0n) dh banyak kumpulan yang aku kenal .. first kumpulan kpop yang aku kenal SUJU a.k.a super junior .tapi first bias aq YOSEOB !ehh2 ! acano tuu ? haha ~
tapi tahun 2012 ni , ade banyak  kumpulan baru ..!
such as :

>B.A.P<
>EXO<
>A-JAX<
>NUEST<
>A-PRINCE<
>C-CLOWN<

SORRY ! kalau ade yang tertinggal . maybe aku terlupa agaknye ..(sebenarnya , malas nak listing .)

but ! satu-satunya kumpulan yang aku terlalu obses nihh : EXO !
kumpulan nihh buatkan kite susah nak pilih bias .. aku ade tiga bias dalam gr0up nie ..(tamaknya aku !)
mula2 aku berkenan kat SEHUN .. lepas tu , aku suka BAEKHYUN plak ! ape yang membuatkan aku tertarik dengan si Baekki ni , mata dia .. bile dia pakai eyeliner ... aku lagi tertarik !! and the last one is LUHAN .. dia ni aku tak tau nak cakap pe ..c0z dia nihh c0mey si0t !!! kalau k0rang teng0k mukaa dia mcm still sekolah lagi .. tapi umo dia yang sebenar 22 !!! huh ~ terbaekkk rr !but , serius ! memang comel ! kawaii ! mukaa nampak suci jee ..



name dia OH SEHUN .. berumur 19 tahun .. lahir pada 12 April 1993 .  merupakan maknae EXO-K .. suke minum bubble tea . rapat sangat dengan LUHAN sampai peminat panggil di0rang HUNHAN !! ketinggian dia 182 cm ... ade peminat kate dia ni xboleh nak pr0nous huruf 'S' dengan elok .. tapi asal aku dengar dia cakap ok jee ? entah ~ so , disebalik cerite tu ,, peminat panggil dia THEHUN ..
dia lebih sukaa peminat panggil dia SEHUNNAA daripada panggil dia OPPA ~ hoho .. ^^


ok ! this is BYUN BAEKHYUN ! um0 dia 21 tahun .. lahir pada 6 Mei 1991 .. vocalist .. merupakan se0rang fanboy SNSD .
rapat dengan chanyeol dan mereka digelar sebagai BAEKYEOL ..*breakfast couple* haha !! :D


and the last one is LUHAN !! peminat sukee panggil dia lulu .. tak tau kenapa .. c0mel jee muke dia .. ade yang cakap dia sukee patung donald duck .. tak tahu lhaa betul ke tak .. i'm not sure about that ~ dia lahir pada 20 April .. ahli exo yang paling disukai ramai ! ^^


hmm . aku rase setakat tu jee k0t . dah xtahu nak ''hupdate'' psal ape ..fikiran aku jadi kosong ~
okey lhaa ! see ya again !!
ANNYEONG HI GYESEYO ! *bow 180 degrees*
^^v

p/s : sori lhaa beb .. bl0g aku xberapa cantik cam bl0g korang .. almaklumlah ,, aku mane pandai edit pasal bl0g2 ni .. (kesian ~) ^^v

it's me (in glasses , like a nerd girl) and my twins , HANIS !